Van Project 365 naar Project 52

woensdag 28 januari 2015

Onder fotografen is het populair om een 365-project (P365) of 52-project (P52) te doen. Door dagelijks of wekelijks je camera te gebruiken, leer je je camera goed kennen, zodat je sneller de instellingen terug kan vinden die je wilt gebruiken. En je probeert jezelf continu te verbeteren.

Dus begon ik vorig jaar vol goede moed aan een P365. En ik liep meteen tegen het grote probleem aan van een P365, namelijk dat je veel discipline moet hebben om dit vol te houden. 5 dagen heb ik het volgehouden. En toen begon m’n werkweek weer en had ik ’s avonds geen daglicht voor handen. Het is een slecht excuus, maar zo is het nou eenmaal gegaan. Mijn P365 album van vorig jaar op Flickr bevat 5 foto’s.

Dit jaar heb ik besloten het anders aan te pakken en te beginnen aan een P52. Dus niet iedere dag een foto, maar wel iedere week. Via mijn favoriete internetgemeenschap voor fotograferende mama’s doe ik dit jaar mee aan een P52. Wekelijks krijgen we een opdracht en iedereen geeft er zijn eigen interpretatie aan. Echt leuk en inspirerend om aan mee te doen. Via dit blog zal ik deze foto’s delen. Als extra stimulans om het dit jaar wel vol te houden!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Proudly designed by | mlekoshiPlayground |